Welkom en tot over een half jaar! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Martijn en Tessa - WaarBenJij.nu Welkom en tot over een half jaar! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Martijn en Tessa - WaarBenJij.nu

Welkom en tot over een half jaar!

Door: tematime

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Tessa

15 September 2011 | Nederland, Breda

Lieve vrienden en familie!

Ja, nog even en we gaan al weg! Om jullie een half jaar lang te voorzien van leuke verhalen en mooie foto's.

Wij kijken er in elk geval ontzettend naar uit. Het begint ontzettend spannend te worden!

We hopen dat jullie net zo veel van onze verhalen zullen genieten als wij van ons avontuur.

Veel liefs,
Martijn en Tessa

• 18 September 2011 - 11:18

Karel De Feijter:

Iki vind het minstens zo spannend! Ben blij dat ik een paar foto's van jullie heb om straks mijn heimwee naar dat vlotte stel te stillen....

• 02 Oktober 2011 - 17:41

Hans Mulder:

En natuurlijk niet te vergeten... ons lekker maken met het goede weer wat jullie achterna gaan reizen! :p hier wordt het straks weer pokkeweer!!! Haha Haver fun you two! Groetjes Hanske